sobota, 27 września 2014

Pierwsze kroki na bloggerze, czyli o co tutaj chodzi?

Przez lata obserwowałam wiele różnych blogów i poradników. Tematyka ich była bardzo różna i zależała w dużej mierze od tego czym aktualnie się zajmowałam - czyli głównie remontami! Najpierw małej kawalerki, teraz, od dwóch lat, domu, w którym mieszkam ze swoją rodziną. W międzyczasie  nagromadziłam w swoich googlowych zakładkach masę linków do interesujących mnie rzeczy i trochę się w nich zaczęłam gubić. Postanowiłam więc poukładać w jakiś bardziej zorganizowany sposób zdobytą przeze mnie "wiedzę" tak, aby ktoś, oprócz mnie samej, mógł z niej skorzystać :)

Ale nie samymi remontami człowiek żyje! - choć to bardzo zajmujące hobby. Dlatego na blogu znajdą się również wpisy daleko odbiegające od tematyki remontowej. A to za sprawą siedmiomiesięcznej Anuty, która od chwili pojawienia się na świecie zawładnęła moim sercem, czasem i umysłem :) i choć nie uważam się za totalnie sfiksowaną mamuśkę, to priorytety i spojrzenie na wiele spraw bardzo mi się zmieniły.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz